Lagermodul til PowerOffice Go

PowerOffice Go er et av Norges mest brukte regnskapssystemer og er elsket av mange brukere og regnskapsførere. Suppli er tett integrert med PowerOffice og fungerer som en naturlig utvidelse for blant annet lagerstyring, varetelling og innkjøp. 


Les mer om PowerOffi​​​​​​​​ce her

PowerOffice

Med integrasjonen mellom PowerOffice Go og Suppli får du en bedre flyt mellom systemene. Dette gir deg bedre kontroll over produkter, innkjøp, salgsordre, varetellinger og leveringer. 

Dette gjør integrasjonen

  • Integrasjonen mellom Suppli og PowerOffice sørger for at dine produkter, leverandører, kunder, betalingsbetingelser og all informasjon som regnskapet ditt trenger blir tilgjengelig begge steder. 
  • Ved oppstart blir dette synkronisert. 
  • Nye produkter blir automatisk overført fra Suppli til PowerOffice.
  • Leverandører og fakturaer blir overført fra PowerOffice til Suppli
  • Kunder og fakturagrunnlag blir overført fra Suppli til PowerOffice
  • Synkronisering skjer automatisk 

Kom i gang

  • Legg til utvidelsen "Suppli WMS" i PowerOffice Go
  • Ta kontakt med oss, så setter vi opp integrasjonen

Ønsker du mer informasjon om integrasjonen mellom PowerOffice Go og Suppli?

Vi er klare til å hjelpe deg. Ta kontakt.